Понеділок
12.02.18
Неділя роспочалась з того,що я зібрала учнів,поділивши їх на 4 команди. Кожна команда мала свое завдання.Перші були архітектори,другі історики,треті бригадири,четверті науковці.Отже,у кожного було свое важливе завдання,яке повязане з темою уроку....але не просте завдання,цікаве,відповідальне, з нотками "креативности"....
1 урок:(5-б)
урок формування вмінь та навичок.вчитель зробив повторення минулої теми,нагадала правила.вчитель використовував матеріал з підручника,а також слідкував за веденням зошита та охайними записами на дошці.
2 урок:(8-б)
урок узагальнення і систематизація знань.Вчитель підтримував дисципліну в класі,якщо щось було не зрозуміло пояснював.Оскільки завдання були різнорівневі то вчитель розвивав як увагу,так і памя ть.За допомогою запитань - уважність.До контрольної роботи учні були готові.
Немає коментарів:
Дописати коментар