6 день педагогічної практики
Понеділок
5.02.18
Ця неділя почалась з того, що нарешті мій 5-в клас вийшов з карантину. Сьогодні я мала змогу познайомитись з класом, з його активом:староста,зам старости,спортсмени,з найактивнішими в навчанні.Клас поділений на чотири групи,в кожній свій староста,для перевірки домашнього завдання,для рейтингу,в навчанні,дисципліні та інших моментів.укожного старости зошит,з переліком 4 предметів і з переліком учнів,яких вони перевіряють.
1 урок:(5-в)
Учні спочатку розмовляли, оскільки скучили один за одним після карантину. Також вчитель дав завдання в зошитах,щоб підвести до нової теми.після того як учні виконали завдання вчитель опитала усно,те що вони записали,коротка міні розповідь.Методом бесіди проводилось обговорення нової теми.Вчитель використовував такі дидактичні принципи , як:- принцип активності : діти відповідали, висловлювали свою думку;- принцип наочності :показ відео
2 урок:(5-в)У
Урок математики починає урок з перевірки домашнього завдання переходячи на фронтальне опитування, потім дає завдання.Вчитель під час пояснення теми спиралась на життєві приклади. Учні були активні на уроці, увага зосереджена , оскільки вчитель змотивувала їх тим, що на наступному уроці будет самостійна робота, а завдання будуть аналогічні.
Немає коментарів:
Дописати коментар