6 день педагогічної практики

Понеділок

5.02.18

Ця неділя почалась з того, що нарешті мій 5-в клас вийшов з карантину. Сьогодні я мала змогу познайомитись з класом, з його  активом:староста,зам старости,спортсмени,з найактивнішими в навчанні.Клас поділений на чотири групи,в кожній свій староста,для перевірки домашнього завдання,для рейтингу,в навчанні,дисципліні та інших моментів.укожного старости зошит,з переліком 4 предметів і з переліком учнів,яких вони перевіряють.

1 урок:(5-в)

 Учні спочатку розмовляли, оскільки скучили один за одним після карантину. Також вчитель дав завдання в зошитах,щоб підвести до нової теми.після того як учні виконали завдання вчитель опитала усно,те що вони записали,коротка міні розповідь.Методом бесіди проводилось обговорення нової теми.Вчитель використовував такі дидактичні принципи , як:- принцип активності : діти відповідали, висловлювали свою думку;- принцип наочності :показ відео

2 урок:(5-в)У

Урок математики  починає урок з перевірки домашнього завдання переходячи на фронтальне опитування, потім дає завдання.Вчитель під час пояснення теми спиралась на життєві приклади. Учні були активні на уроці, увага зосереджена , оскільки вчитель змотивувала їх тим, що на наступному уроці будет самостійна робота, а завдання будуть аналогічні.

Немає коментарів:

Дописати коментар