2 день педагогічної практики

30.01.18
Вівторок
Цього дня відвідала уроки свого класного керівника та вчителя предметника( 5-б клас).У класі була дисципліна всі слухали уважно.Урок роспочався з перевірки домашнього завдання.після усної перевірки вчитель зібрав зошити то роздав нові.Зошити з домашнім завданням доручили нам на перевірку.Завдання було не важким але трохи хвилювались бо вперше.Також відвідала урок у 6-д класі, осільки враження було трохи здивованим але вчитель намагався підтримувати дисципліну,а також мотивував при нагоді учнів цього класу.

1 урок:(5-в)

Перевірка домашнього завдання.Повідомлення теми,мети уроку.Мотивація навчальної діяльності.Також повідомлення досягнутих успіхів що до конкурсу кенгуру.Урок був комбінований.Учні працювали більше у зошитах,перевірка завдань здійснювалась усно.Ті учні які виконували швидше отримували додаткові завдання.Вчитель підтримував дисципліну на уроці, тоном голосу та гучністю.Впродовж уроку був здійснений перехід на опитування,попередніх знань.Учні були активні,але не завжди влучно давали відповіді на поставлені питання.Підсумки уроку.Повідомлення домашнього завдання.

2урок:(6-д)
Урок почався з перевірки домашнього завдання.Повідомлення теми,мети уроку.Оскільки урок був комбінований, то учні знали з чим саме будуть працювати.При перевірці домашнього завдання було виявлено помилки,тому вчитель-предметник зробив акцент на цих помилках,визвав до дошки учнів у котрих були труднощі та тих учнів у яких труднощів було меньше з виконанням вправ на віднімання(додавання) дробів.Під час уроку вчитель мотивував учнів що до їхньої діяльності,та з приводу мобільних телефонів.Більшу частину часу учні виконували вправи біля дошки,а ті хто сидів на місцях ретельно "звіряв" працю своїх товарищів.Вчитель повідомив про домашне завдання, та звернув увагу на те як виконувати деякі завдання зі збірника,наголошуючи що аналогічні завдання будуть на самостійній роботі,тож учням було легше,бо вони готувались на пряму до самостійної роботи.
фото звіт


Немає коментарів:

Дописати коментар